Tinc un petit dubte, si em trasllado de ciutat pedre totes les millores que tingui fetes a la meva fundició?
+3
shortkill
Cervelló
Ecologista
7 participantes
Producció
Cervelló- Admin
- Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 27/06/2010
- Mensaje n°2
Re: Producció
No, només perds els càrrecs.
shortkill- Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 30/06/2010
- Mensaje n°3
Que faig
Hola companys ara tkinc la opcio de transformar la meva ferreria en joieria o armeria, magradaria que em diguessiu que us aniria millor
Cervelló- Admin
- Mensaje n°4
Jo el que faria seria mirar a la teva ciutat dels productes que t'ofereixen els dos oficis quin està més mancat i llavors aprofitar per fer diners.
Kether- Nombre de missatges : 115
- Mensaje n°5
company!
Jo me he començat a fer a herreria, crec que fora bo que tu intentessis fer la joieria, per compensar i fer mes negoci, ja que si som dos que fem el mateix els preus crec que poden baixar
Jo me he començat a fer a herreria, crec que fora bo que tu intentessis fer la joieria, per compensar i fer mes negoci, ja que si som dos que fem el mateix els preus crec que poden baixar
shortkill- Nombre de missatges : 54
Data d'inscripció : 30/06/2010
- Mensaje n°6
dacord
dons senyors en 4 dies el gremi dels segadors tindra una joieria a valencia on comprar diamants brazalets dor etc.. qualsevol necessitat mhavisseu
DenisRos- Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 29/06/2010
- Mensaje n°7
això del mercat no entenc exactament com funciona. tu produixes i ho vens automaticament? o hiha uns requisits com per exemple algun tpipus de demanda aleoatria q posa a maquina o esta relacionada en el comerç dels jugadors? i com es sap la demanda de cada materia?
Castellví- Nombre de missatges : 26
- Mensaje n°8
Les joieries porten molts beneficis. Felicitats! (per mi és el taller que més en porta).
Jo en canvi sóc bandit, i costa més fer beneficis xd (tot i que ara seré, segurament, jefe supremo dels criminals de Barcelona).
Jo en canvi sóc bandit, i costa més fer beneficis xd (tot i que ara seré, segurament, jefe supremo dels criminals de Barcelona).
Cervelló- Admin
- Mensaje n°9
El mercat sempre t'ho compra però els preus es basen en la llei de la demanda i l'oferta per tant van fluctuant.En canvi sempre pots vendre a algú mitjançant la tenda del teu negoci. Ara bé en aquest cas hauràs d'esperar que algú t'ho compri i no tindràs els diners a l'instant.DenisRos escrigué:això del mercat no entenc exactament com funciona. tu produixes i ho vens automaticament? o hiha uns requisits com per exemple algun tpipus de demanda aleoatria q posa a maquina o esta relacionada en el comerç dels jugadors? i com es sap la demanda de cada materia?
Alfonso Vivián- Nombre de missatges : 7
Data d'inscripció : 29/06/2010
- Mensaje n°10
Encara que siguem bandits, sempre hi ha la posibilitat d'apendre un segon ofici i fer un segon taller, com per exemple, posadero, joier, etc.
Costa més, però és posible
Costa més, però és posible