Els Segadors

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Els Segadors

Fòrum del Gremi "Els Segadors" del Joc Europe 1400


+2
Kether
blackcorp
6 participantes

    Hola a tots

    avatar
    blackcorp


    Nombre de missatges : 12
    Data d'inscripció : 29/06/2010

    Hola a tots Empty Hola a tots

    Missatge  blackcorp Dt Jun 29, 2010 12:57 pm

    la meva dinastia es diu blackcorp, el meu nom es aledis, soc a bilbao.. de moment tinc carrec de milicia imperial a la ciutat.
    el meu ofici es taberner.
    tinc la meva casa com a mansio ja y nivell 2 de ofici... m'agradaria saber cuanta gent tenim a bilbao, gracies..
    Kether
    Kether


    Nombre de missatges : 115
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Hola a tots Empty Re: Hola a tots

    Missatge  Kether Dt Jun 29, 2010 1:34 pm

    Al foro, hi ha un apartat que es diu "general! alla dins hi ha un llistat de membres amb la seva localització

    Pensem que fora bo moure'ns a Barcelona, per dominar la ciutat, qualsevol cosa ja saps

    Salut!
    Cervelló
    Cervelló
    Admin


    Nombre de missatges : 111
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Hola a tots Empty Re: Hola a tots

    Missatge  Cervelló Dt Jun 29, 2010 1:50 pm

    Benvingut!
    Pleasent
    Pleasent


    Nombre de missatges : 27
    Data d'inscripció : 29/06/2010

    Hola a tots Empty Sobre lo de Aledis

    Missatge  Pleasent Dt Jun 29, 2010 2:06 pm

    Jo tambe soc a Bilbao per la gent que estigui a Bilbao voldria proposar dominar els carrecs en triangle de poder jo i un mes podem dominar el carrec de crim 2 mes podrien dominar el de eclesiastic i 2 mes els civils aixi d'a questa manera tothom queda protegit de qualsevol llei eclesiastica, civil i criminal. Aixo o podriam aplicar a totes les ciutats ja que desde el crim podem matar a molta gent i els de carrecs civils ens podrien protegir del crim i d'aquesta manera podem atemptar contra els que tenen els carrecs de caballer i aixi ens quedarien lliures per nosaltres.
    Cervelló
    Cervelló
    Admin


    Nombre de missatges : 111
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Hola a tots Empty Re: Hola a tots

    Missatge  Cervelló Dt Jun 29, 2010 2:08 pm

    Per això vam comentar d'anar tots a la mateixa ciutat. A Barcelona ja som 5. Ens hem anat mudant i així ja ens serà més fàcil.
    avatar
    blackcorp


    Nombre de missatges : 12
    Data d'inscripció : 29/06/2010

    Hola a tots Empty Re: Hola a tots

    Missatge  blackcorp Dc Jun 30, 2010 10:31 am

    jo crec que estem encaparrats a anar a barcelona de inici, pero potser seria bo creixer en una ciutat mes facil com bilbao.. i despres fer un trasllat massiu de membres.
    Kether
    Kether


    Nombre de missatges : 115
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Hola a tots Empty Re: Hola a tots

    Missatge  Kether Dc Jun 30, 2010 12:00 pm

    jo ja m'he mogut, i no puc tornarme a moure fins aqui un temps
    Castellví
    Castellví


    Nombre de missatges : 26
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Hola a tots Empty Re: Hola a tots

    Missatge  Castellví Dc Jun 30, 2010 1:49 pm

    M'agrada això!
    A veure, penseu que cada cop que et trasllades de ciutat perds, obviament, tots els càrrecs.
    A Barcelona i poden anar a viure una o dues persones més de les que hi ha ara, però jo penso que no més.
    No aneu a viure a Girona, és la ciutat de WK (gremi) els enemics més perillosos de Catalunya. Estaria bé que tots estiguéssim a la mateixa regió, Catalunya, amb el temps. Tarragona és una bona ciutat per anar-hi (o Lleida).

    Si voleu romandre a Bilbao, feu-ho, però penseu que poques coses podem fer si no vivim a la mateixa regió; tot i que sempre podeu decidir traslladar-vos en el futur.

    Continuem amb projectes!
    avatar
    shortkill


    Nombre de missatges : 54
    Data d'inscripció : 30/06/2010
    Edad : 30

    Hola a tots Empty holas

    Missatge  shortkill Dc Jun 30, 2010 2:10 pm

    volia dirhos que ha valencia som un munt e persones mes que ha cap altre lloc,pero si fos necessari tambe men aniria cap a BCN

    Contenido patrocinado


    Hola a tots Empty Re: Hola a tots

    Missatge  Contenido patrocinado

      Temas similares

      -

      Data i hora actual: Dj Maig 16, 2024 1:25 pm