Els Segadors

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Els Segadors

Fòrum del Gremi "Els Segadors" del Joc Europe 1400


4 participantes

    M'han convidat a fer enrer la meva candidatura

    Ecologista
    Ecologista


    Nombre de missatges : 57
    Data d'inscripció : 28/06/2010
    Edad : 38

    M'han convidat a fer enrer la meva candidatura Empty M'han convidat a fer enrer la meva candidatura

    Missatge  Ecologista Dc Jun 30, 2010 1:24 am

    Doncs ara que soc a BCN m'he decidit a presentar la meva candidatura per a conseller i li estic disputan el lloc a un que s'anomena "Boss machine" i acabo de rebre aquest correu pel joc:

    "wenas por favor te puedes renunciar de la candidatura?si no te saldra peor a malas, adios




    Ciudadano boss machine"

    Que faig? Puc espiar i escriure un libelo, pero que penseu?
    Castellví
    Castellví


    Nombre de missatges : 26
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    M'han convidat a fer enrer la meva candidatura Empty Sobre el boss machine

    Missatge  Castellví Dc Jun 30, 2010 1:57 am

    Tu no et preocupis, a ell si que li sortiria car... No està afiliat a cap gremi, nosaltres som 30.
    Intenta guanyar les eleccions per les bones; li he enviat un missatge dient que som un gremi bastant pacífic i que no li saltarem a sobre si no és que inicia ell la guerra (si no poguéssis guanyar per les bones a aquesta ronda ja provaríem altres opcions). De debò, crec que és la millor manera. Ell hi podria perdre molt més que nosaltres.
    Ecologista
    Ecologista


    Nombre de missatges : 57
    Data d'inscripció : 28/06/2010
    Edad : 38

    M'han convidat a fer enrer la meva candidatura Empty Re: M'han convidat a fer enrer la meva candidatura

    Missatge  Ecologista Dc Jun 30, 2010 2:00 am

    D'acord, ficare diners en la campanya i de pas te un espia rondant per casa seva (així veig com funciona el tema espies)
    Cervelló
    Cervelló
    Admin


    Nombre de missatges : 111
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    M'han convidat a fer enrer la meva candidatura Empty Re: M'han convidat a fer enrer la meva candidatura

    Missatge  Cervelló Dc Jun 30, 2010 2:35 am

    Si es passa li posem libelos que estan permesos i ja aprendrà.
    Castellví
    Castellví


    Nombre de missatges : 26
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    M'han convidat a fer enrer la meva candidatura Empty Re: M'han convidat a fer enrer la meva candidatura

    Missatge  Castellví Dc Jun 30, 2010 3:48 am

    L'única pega és que té un 70% de mano protectora de Dios, i és un pèl complicat de colar-li un libelo. Ja ho havia pensat.
    Tot i així, jo sóc bandit, i a més sóc comitente i seré tesorero, el que em permet: 1) destrossar-li una mica el taller i 2) requisar-li el gènero perquè el taller està en mal estat. Demà el matí el taller segurament ja estarà sabotejat (sinó és que hi ha algun problema amb això de la mano de Dios)... I després li confiscaré coses. És que, a part d'ajudar el company, m'anirà bé pk no ho he provat mai (i així sé com funciona per quan ho necessitem); i... jajaja en tinc una de planejada.
    Les pròximes eleccions em presentaré com a jefe supremo dels criminals de Barcelona (pk ja sóc bandido de nivell 3) - llavors sí que tindrem privilegis.
    Si fins i tot puc intentar pelar algú xd.
    avatar
    blackcorp


    Nombre de missatges : 12
    Data d'inscripció : 29/06/2010

    M'han convidat a fer enrer la meva candidatura Empty Re: M'han convidat a fer enrer la meva candidatura

    Missatge  blackcorp Dc Jun 30, 2010 10:21 am

    compra cervesa forta.. i coses aixi per ferli baixar la protecio.
    Cervelló
    Cervelló
    Admin


    Nombre de missatges : 111
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    M'han convidat a fer enrer la meva candidatura Empty Re: M'han convidat a fer enrer la meva candidatura

    Missatge  Cervelló Dc Jun 30, 2010 12:19 pm

    Tard o d'hora la protecció li baixarà i llavors per la força caurà.

    Contenido patrocinado


    M'han convidat a fer enrer la meva candidatura Empty Re: M'han convidat a fer enrer la meva candidatura

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dj Maig 16, 2024 3:49 pm