Els Segadors

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Els Segadors

Fòrum del Gremi "Els Segadors" del Joc Europe 1400


+3
Cervelló
Kether
Castellví
7 participantes

    Llengua del gremi

    Sondeo

    Llengua del gremi

    [ 3 ]
    Llengua del gremi Bar_left33%Llengua del gremi Bar_right [33%] 
    [ 6 ]
    Llengua del gremi Bar_left67%Llengua del gremi Bar_right [67%] 

    Vots Totals: 9
    Sondeo cerrado
    Castellví
    Castellví


    Nombre de missatges : 26
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Llengua del gremi Empty Llengua del gremi

    Missatge  Castellví Dc Jun 30, 2010 9:18 am

    * Tenint en compte que tot ha estat escrit en català i que només hi ha una persona que no l'entén. Hauríem de escriure-ho tot en català o tot en català i castellà...?
    Sisplau, responeu l'enquesta.

    --
    CONCLUSIÓ:
    Recurs número 1: Ara escriure un missatge en castellà explicant la conclusió que n'hem extret. Diré que:
    1) L'idioma pel joc serà el castellà. Penso que ja que la votació ha estat tan ajustada, és més prudent fer una solució a mitges. Català per fòrum, castellà pel joc,
    2) Recordaré que el plaç per registrar-se al fòrum és en 4 dies, 3 a partir de demà dia 1. No puc obligar a gent que no parla català a registrar-se a un fòrum on es parla català, tot i així els demanaré que s'hi registrin de moment perquè així sapiguem la gent que haurem d'expulsar (per falta de compromís).

    Recurs número 2: Després d'expulsar als jugadors que no estiguin compromesos, farem votacions per establir si volem o no una constitució pel gremi, que marcaria unes normes (bàsiques i no gaires, només per mantenir una organització i un camí). Si es digués que sí a la constitució les normes serien elegides per votació (això de les enquestes és genial).

    Recurs número 3: Demanaré perdó als jugadors de parla castellana del gremi per no tindre en compte suficientment la barrera que l'idioma representa. Ara, si no es registren al fòrum, seran expulsats com qualsevol altre jugador.

    Alguna cosa més que potser m'he deixat.

    Sembla bé?


    Editat per darrera vegada per Castellví el Dc Jun 30, 2010 9:53 pm, editat 1 cop en total
    Kether
    Kether


    Nombre de missatges : 115
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Llengua del gremi Empty Re: Llengua del gremi

    Missatge  Kether Dc Jun 30, 2010 12:12 pm

    Jo crec que el millor seria en ambdos idiomes

    A mes, com passava al Ogame, cap la posibilitat de ser banejat per l'idioma
    "El editor del juego se reserva el derecho de excluir a aquellos jugadores que no son capaces de hablar la respectiva lengua nativa, cuando acceden al juego de otro país (por ejemplo en el Juego, el Foro y los canales oficiales de IRC).
    Esta regla se aplica a: mensajes en el juego y otro tipo de mensajes del sistema dentro del juego."
    Cervelló
    Cervelló
    Admin


    Nombre de missatges : 111
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Llengua del gremi Empty Re: Llengua del gremi

    Missatge  Cervelló Dc Jun 30, 2010 12:17 pm

    És un tema complicat realment. La norma diu a aquells jugadors que no són capaços. Ara bé ja sabem com les gasten aquesta gent i d'altres que pululen per aquests jugadors. De totes maneres, una cosa seria el que es faci al joc i l'altra a aquest fòrum o no poden dir res.
    Shek
    Shek


    Nombre de missatges : 8
    Data d'inscripció : 30/06/2010

    Llengua del gremi Empty Re: Llengua del gremi

    Missatge  Shek Dc Jun 30, 2010 12:45 pm

    jo crec que si el membre del grmi que parla castella es queda, els missatges de gremi de la aliança siguin en castellà i que el forum sigui completament català
    Kether
    Kether


    Nombre de missatges : 115
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Llengua del gremi Empty Re: Llengua del gremi

    Missatge  Kether Dc Jun 30, 2010 12:52 pm

    Jo tot el que siguin missatjes dins el JOC haurien de ser ambdos idiomes, per evitar tonteries amb els moderadors

    Ara be, dins el foro opto per el catala
    DenisRos
    DenisRos


    Nombre de missatges : 20
    Data d'inscripció : 29/06/2010

    Llengua del gremi Empty Re: Llengua del gremi

    Missatge  DenisRos Dc Jun 30, 2010 1:15 pm

    sinó hi ha més remei dintre del joc parlem en castellà, però al fòrum en català.
    Valldoreix
    Valldoreix


    Nombre de missatges : 23
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Llengua del gremi Empty Re: Llengua del gremi

    Missatge  Valldoreix Dc Jun 30, 2010 11:14 pm

    Home, si hi ha membres que no entenen el català doncs està clar que per respecte ( i per no tenir problemes amb els moderadors) hauriem d' escriure amb les dues llengës en el joc ( tot i que jo ja dic que no sé si escriure les coses amb les dues llengues, segurament en el joc ho fagi només en castellà i prou, perquè escriure les coses de dues maneres fa una mica de mandra, la veritat, però si sha de fer, doncs ho faré), però tot i que sembli radical, també opino que el lema, el nom i tot ho del gremi està en català, no sé, jo no entro en un gremi si no entenc ni el que diu la veritat xD

    No sé si m'he explicat, però venia a dir que estic d'acord amb això de català al forum i al joc bilingüe, però que també crec que si no ho entenen no sé molt bé pequè han entrat (no estic dient que es desapuntin eh? no em malinterpreteu.)
    Ecologista
    Ecologista


    Nombre de missatges : 57
    Data d'inscripció : 28/06/2010
    Edad : 38

    Llengua del gremi Empty Re: Llengua del gremi

    Missatge  Ecologista Dc Jun 30, 2010 11:45 pm

    Potser es un espia de la comunitat de Madrid Very Happy
    Castellví
    Castellví


    Nombre de missatges : 26
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Llengua del gremi Empty Re: Llengua del gremi

    Missatge  Castellví Dj Jul 01, 2010 2:39 am

    Mireu, ara enviaré aquest missatge a tots. Estava esperant a veure alguna reacció a la conclusió que he tret abans.
    A veure, dient-t'ho amb plata: ara farem neteja d'aquells que no estiguis compromesos o simplement no vulguin estar al gremi (perquè si no es registren, amb la mà de cops que ho hem dit serà perquè no volen continuar al gremi).

    Jo ja estic missatges de gent que no es pot apuntar al gremi (en català) i que volen apuntar-se. Els he dit que s'esperin quatre dies.

    Un cop haguem executat el recurs aquest de expulsar la gent no compromesa, preguntaré en castellà si hi ha algú que no parli castellà dins el gremi, i en funció d'això, tornarem a votar, i decedirem quin idioma volem (i si fa falta farem la constitució del gremi).

    Apa. Gràcies i bona nit (o bon dia xd).

    Contenido patrocinado


    Llengua del gremi Empty Re: Llengua del gremi

    Missatge  Contenido patrocinado

      Temas similares

      -

      Data i hora actual: Dj Maig 16, 2024 11:02 am