Els Segadors

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Els Segadors

Fòrum del Gremi "Els Segadors" del Joc Europe 1400


4 participantes

    Els privilegis.

    Castellví
    Castellví


    Nombre de missatges : 26
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Els privilegis. Empty Els privilegis.

    Missatge  Castellví Dc Jun 30, 2010 8:42 pm

    Ara sóc Jefe Supremo de la ciutat de Barcelona.
    D'entre els meus privilegis tinc el d'amagar-me perquè no em trobin; intentar assessinar algú, o simplement, trobar totes les evidències contra algú mitjançant un espía maestro...

    M'adono ara del poder que tinc xd. Potser en el futur necessitarem d'assassinar el líder d'un gremi perillós... Visqui on visqui ho podria intentar.


    Esperem que pugui mantenir el càrrec passi el que passi.

    En fi. Us poso això per si necessiteu ajuda en alguna cosa. Tampoc m'arriscaré molt, perquè tots els privilegis que tinc comporten arriscar-te a acabar judici. Però resulta que també tinc el privilegi d'hipnotitzar algú per fer-li perdre totes les evidències que ha trobat sobre mi.
    Cervelló
    Cervelló
    Admin


    Nombre de missatges : 111
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Els privilegis. Empty Re: Els privilegis.

    Missatge  Cervelló Dc Jun 30, 2010 9:08 pm

    Jo ara estic de Comitente, i posa que Controlar un Taller. Ara bé no sé com fer-ho perquè a tothom que he mirat no em deixa clicar. Com es fa i de què serveix?
    Castellví
    Castellví


    Nombre de missatges : 26
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Els privilegis. Empty Re: Els privilegis.

    Missatge  Castellví Dc Jun 30, 2010 9:55 pm

    jajaja. Ja ho entenc.

    Per mi era molt divertit estar de comitente perquè sóc bandit, i quan volia, podia sabotejar perfectament bé un edifici d'un jugador, i després anar-hi i treure-li les mercaderies del taller perquè el taller estava en mal estat.
    Em penso que també pots sabotejar, no? Aquest és el truc per quan tens aquest càrrec.
    Cervelló
    Cervelló
    Admin


    Nombre de missatges : 111
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Els privilegis. Empty Re: Els privilegis.

    Missatge  Cervelló Dc Jun 30, 2010 10:28 pm

    Només puc Controlar un Taller no tinc cap més privilegi i a sobre no me'l deixa fer servir.
    Cervelló
    Cervelló
    Admin


    Nombre de missatges : 111
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Els privilegis. Empty Re: Els privilegis.

    Missatge  Cervelló Dc Jun 30, 2010 11:02 pm

    Ja he entès com va. S'ha d'anar a la fitxa de la persona i clicar al botó del taller. Llavors surten les 2 opcions que es comentaven.
    Valldoreix
    Valldoreix


    Nombre de missatges : 23
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Els privilegis. Empty Re: Els privilegis.

    Missatge  Valldoreix Dc Jun 30, 2010 11:03 pm

    jo també sóc comitente i tinc aquest problema, i pel que veig només pots controlar un taller si aquest està en mal estat perquè previament algú (com ha explicat en Castellví) l'ha sabotejat, danyat o el que sigui; ara bé, això si que no sé com es fa xD


    EDITAT: edito perquè acabo de veure que has contestat tu primer. aleshores hi ha les dues opcions? però, si fas això no poden saber que ets tu o com va la cosa?
    DenisRos
    DenisRos


    Nombre de missatges : 20
    Data d'inscripció : 29/06/2010

    Els privilegis. Empty Re: Els privilegis.

    Missatge  DenisRos Dg Jul 04, 2010 3:33 pm

    què comporta exactament assassinar? jo tinc el privilegi de treure algú de la presó, així que ara per ara podeu estar tranquils encara que al xaval que li he furtar el lloc ja me la jurat jaja li he digut danyar l'orgull.
    i sabotear solamen danyes l'estat del taller? si algú té el privilegi d'inpeccionar-los feu-ho a "alvaro rodri" aveure si podeu guanyar uns calerons que l'estic emprenent.
    Cervelló
    Cervelló
    Admin


    Nombre de missatges : 111
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Els privilegis. Empty Re: Els privilegis.

    Missatge  Cervelló Dl Jul 05, 2010 9:47 am

    Jo puc inspeccionar tallers. Ara hi faré un cop d'ull aviam que surt Very Happy

    Acabo de veure que no es de la meva ciutat :/

    Contenido patrocinado


    Els privilegis. Empty Re: Els privilegis.

    Missatge  Contenido patrocinado

      Temas similares

      -

      Data i hora actual: Dj Maig 16, 2024 4:27 pm