Els Segadors

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Els Segadors

Fòrum del Gremi "Els Segadors" del Joc Europe 1400


    guia per a ferrer fins a joier

    avatar
    shortkill


    Nombre de missatges : 54
    Data d'inscripció : 30/06/2010
    Edad : 30

    guia per a ferrer fins a joier Empty guia per a ferrer fins a joier

    Missatge  shortkill Dg Jul 11, 2010 5:50 pm

    a veure aqui es possare els meus estudis en aquest camp i la millor manera deaconseguir-ho.

    1. es comenca (perdoneu pero no tinc la c trencada) amb el taller anoment forja

    2. nomes pots produir acer i panys.
    per fer panys es requereix acer que el pots aconseguir comprant-lo al mercat o amb adquirir recursos per 1 punt daccio, i 1 joia mes un punt daccio per les restants vegades, abans del temps de recuperacio de mitja hora 30minuts

    3. avans dampliar el taller sha de aprendre el nivell dos de la tea professio a casa teva, depennet del metode que utilitis et costara mes o menys, amb diamants esta tirat pero costen diners de veritat. un cop las pujat segueixes el pas següent

    4. produint panys i venet-los seguidament mes els diners que aniras guanyant si tens un carrec a la ciutat o si aconsegueixes logros.
    arribaras a tenir 5.000 dor, o 3.750 si utilitzes diamants

    5. aleshores amplies el teu taller a nivell 2 a herreria
    amb el qual aleshores pots produir, cotes de malla i robrons.
    a partir daqui es una mica complicat.

    6. els robrons costen 2 barres de ferro sense fondre, i 1 barra de plata, els materials dels robrons son necessaris per fer les cotes de malla amb les que es guanen molts diners.

    7. Una vegada tens els robrons has de comprar al mercat coto, una cota de malla costa 1 coto i un robro. aleshores una vegada rere laltra vas guanyant diners acumules diners, vents tornes a comprar quan et sobrin diners pujes les ampliacions del taller perque vagi mes rapid, mes espais mes producccio menys costos etc...

    8. al cap duns quants dies obtindras uns 30.000 ors, que si tas augmentat el nivell de artesa al 3 podras ampliar la teva hereria a nivell 3 fent aixi una joieria, en la qual pots fer anells de diamants, amulets de la sort, collarets i filferro

    pero a partir daqui consisteix en fer al mateix produint al principi amulets de la sort, per guanyar diners i un cop tens uns 10.000 comenses a comprar les coses per fer anells de diamants, que produeixen la fortuna que tinc jo ara Wink

    espero que ham aixo us feu una idea del que jo he fet i que us serveixe per millorar vosaltres mateixos.
    per mes preguntes poseu topics a aquest tema gracies!!!!

    Amunt segadors

    baronet shortkill de bcn

      Data i hora actual: Dj Maig 16, 2024 9:58 pm