Els Segadors

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Els Segadors

Fòrum del Gremi "Els Segadors" del Joc Europe 1400


4 participantes

    WK fa guerra bruta

    Ecologista
    Ecologista


    Nombre de missatges : 57
    Data d'inscripció : 28/06/2010
    Edad : 38

    WK fa guerra bruta Empty WK fa guerra bruta

    Missatge  Ecologista Dc Jul 14, 2010 3:01 pm

    Companys/es els de WK s'han posat en contacte amb un membre del gremi i li han proposat marxar al seu gremi i que porti la gent (del nostre gremi) que vulgui marxar. Podem tenir un problema important si uns quants decideixen marxar, ja que algunes veus m'han comunicat que troben a faltar mes implicació de la gent al joc (les paraules majoritaries han sigut que nomes 3 o 4 ajudem activament a la rsta de membres).

    Com es diu en castellà: Ahi lo dejo...
    avatar
    Alejandro


    Nombre de missatges : 25
    Data d'inscripció : 28/06/2010

    WK fa guerra bruta Empty Re: WK fa guerra bruta

    Missatge  Alejandro Dc Jul 14, 2010 5:29 pm

    afff, hem de crear un xat.... iaque io molts misatges mels deixo perq no ma surten i no puc ajudar :S
    Kether
    Kether


    Nombre de missatges : 115
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    WK fa guerra bruta Empty Re: WK fa guerra bruta

    Missatge  Kether Dc Jul 14, 2010 5:33 pm

    hem de buscar una solucio, i actuar d'una vegada

    Valldoreix
    Valldoreix


    Nombre de missatges : 23
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    WK fa guerra bruta Empty Re: WK fa guerra bruta

    Missatge  Valldoreix Dj Jul 15, 2010 12:04 am

    No ho fan només els WK, m'acaba d'arribar el següent missatge:

    Conoces a Empire Union? somos TOP 1 en HOSPITALET y TOP 8 en la region, ahora crecimiento en TARRAGONA, unete y contaras con todo el apoyo de una de las alianzas mas grande y poderosas del reino!!!!!
    buscala como:Empire Union2

    Baronet Joannes Gurreo

    A sobre m'ho han enviat dfesprés de cossirme a libelos per a treurem el càrrec de comitent... Es veu clarament que ho envien del plan cadena sense fixar-se a qui, però també està clar que molta gent que no té gremi o que no està bé amb el seu, s'hi apuntarà.

    I respecte a això de la poca participació al gremi... no sé, jo crec que tothom sempre que pot, ajuda als altres. El que pasa (al menys això em passa a mi) es que molts cops quan es veu el missatge demanant ajuda, ja ha passat la ronda i no es pot fer res. No crec que ningu no ajudi pel simple fet de no ajudar, no sé.
    Ecologista
    Ecologista


    Nombre de missatges : 57
    Data d'inscripció : 28/06/2010
    Edad : 38

    WK fa guerra bruta Empty Re: WK fa guerra bruta

    Missatge  Ecologista Dj Jul 15, 2010 12:17 am

    Cert es empire, mea culpa. Jo no he criticat la participació dels membres del gremi, nomes e posat en el vostre coneixement l'opinió d'alguns membres.

    Per cert, algu sap si Castellví esta jugant o esta de vacances? ho dic pel tema admisions que tinc un company que vol entrar al gremi

    Contenido patrocinado


    WK fa guerra bruta Empty Re: WK fa guerra bruta

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dj Maig 16, 2024 5:44 am