Els Segadors

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Els Segadors

Fòrum del Gremi "Els Segadors" del Joc Europe 1400


3 participantes

    Idea de força

    Pleasent
    Pleasent


    Nombre de missatges : 27
    Data d'inscripció : 29/06/2010

    Idea de força Empty Idea de força

    Missatge  Pleasent Dg Jul 18, 2010 1:39 pm

    Haver jo proposo una idea de augment de força i es força criticable haver els de Empire union volen robarnos membres pos la meva idea tracte de fer una sola aliança amb Empire Union fer Empire Segadors. Aixi entre totes dues aliançes sent una podem dominar catalunya i acabar amb els wild Kings, etc perque ells dominen els carrecs de regio pero no els civils ni els religiosos.
    Kether
    Kether


    Nombre de missatges : 115
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Idea de força Empty Re: Idea de força

    Missatge  Kether Dg Jul 18, 2010 6:47 pm

    La questio de la fusio no la trobo malament, ara el limit de 30 membres per gremi es curt i no podrem fer una sola aliança, amb la qual cosa suposo que proposaran fer alguna especie de cantera o algu per l'estil, cosa amb que no estic d'acord.

    hem de dir que dominem la majoria de carrecs de barcelona, i tot son carrecs elevats, no crec pas que siguem fluixos dins de barcelona, fora de barcelona, a nivell regional, la cosa canvia i no hi podem competir encara

    La veritat es que hi ha poca participacio, m'explico, sempre som els mateixos els que participem en el foro i ajudem a la gent en en joc.

    Pleasent
    Pleasent


    Nombre de missatges : 27
    Data d'inscripció : 29/06/2010

    Idea de força Empty Re: Idea de força

    Missatge  Pleasent Dg Jul 18, 2010 8:11 pm

    Tranquil no hi haurie cantera sino que serie Empire Segadors#1 i Empire Segadors#2 tots de la mateixa aliança i mateixa importancia.
    Kether
    Kether


    Nombre de missatges : 115
    Data d'inscripció : 27/06/2010

    Idea de força Empty Re: Idea de força

    Missatge  Kether Dg Jul 18, 2010 10:24 pm

    que els demes membres es pronuncin, a mes castellvi tindria que donar la seva opinio, es el fundador i te dret a decidir en el futur del gremi

    es bona idea la fusio, pero com deia dins de barcelona som molt forts tots nosaltres
    avatar
    Alejandro


    Nombre de missatges : 25
    Data d'inscripció : 28/06/2010

    Idea de força Empty Re: Idea de força

    Missatge  Alejandro Dt Jul 20, 2010 2:11 am

    castellvi smbla que a deixat el joc..

    Contenido patrocinado


    Idea de força Empty Re: Idea de força

    Missatge  Contenido patrocinado

      Temas similares

      -

      Data i hora actual: Dl Abr 29, 2024 6:40 pm