és molt interesant recolzarmos en les eleccions (no se com es fa però si tenim opció fem-ho). avui em presentare si puc al carrec de "inquisidor" ara per ara no tinc competidor (no ho dèia per mi). en cas de complicar-se les coses amb els "libelos" no em beneficia reduint-li el prestigi en les eleccions?
+4
Valldoreix
Kether
Cervelló
DenisRos
8 participantes
aspirants a títols
Cervelló- Admin
- Nombre de missatges : 111
Data d'inscripció : 27/06/2010
- Mensaje n°2
Re: aspirants a títols
Jo després ajudaré a en Kether amb un libelo. Em sembla que només puc un cada 12 hores.
Kether- Nombre de missatges : 115
- Mensaje n°3
merci, algu em pot dir com es fa lo dels libelos? ajudare al company amb el carrec d'inquisidor
Cervelló- Admin
- Mensaje n°4
Has de buscar la fitxa de l'altre candidat i allà surt l'opció. Diria que tu també li pots enviar un libelo al teu contrincant.
- Mensaje n°5
a mi em disculpareu, pero de libelos, nothing the nothing, puc amenaçar, chantajear, i denunciar (per cert, com afectad cada cosa) tambe puc apoyar algu en les eleccions, pero de lñibelos, res de res
Cervelló- Admin
- Mensaje n°6
Que extrany :S
- Mensaje n°7
no podia fer libelos pq no tenia la biblioteca.
Valldoreix- Nombre de missatges : 23
- Mensaje n°8
exacte, per a fer libelos cal tenir biblioteca a casa.
Tinc dues preguntes relacionades amb aixó, i depen del q em contesteu us ajudaré en això de les eleccions (bé, no sé si hi estaré a temps però ho intentaré.
Es poden escriure libelos a candidats q no siguin de la mateixa ciutat? vull dir, us podria ajudar des de Tarragona encara que estigueu a Barcelona?
I si fer libelos a la teva ciutat és ilegal, pasa algo? et fan un jucidi o com va la cosa?
Tinc dues preguntes relacionades amb aixó, i depen del q em contesteu us ajudaré en això de les eleccions (bé, no sé si hi estaré a temps però ho intentaré.
Es poden escriure libelos a candidats q no siguin de la mateixa ciutat? vull dir, us podria ajudar des de Tarragona encara que estigueu a Barcelona?
I si fer libelos a la teva ciutat és ilegal, pasa algo? et fan un jucidi o com va la cosa?
Castellví- Nombre de missatges : 26
- Mensaje n°9
Sí que pots escriure libelos per gent que no és de la teva ciutat. Per aquesta mateixa raó, també pots escriure libelos contra candidats que es presenten a eleccions regionals i que potser són d'altres ciutats.
Quan fas un libelo, la única cosa que altres en poden treure, és que ho poden fer servir per espiar-te i trobar 1 sola evidència. 1 evidència no és res, i no et preocupis per això.
*Per curiositat; mireu el líder dels WK (busqueu a gremis)... xddd 60 de prestigi, baronet... uau. I pensar que són els nostres principals rivals a la regió.
Estic pensant que quan algú es vulgui presentar a un càrrec regional, que avisi, perquè ens presentarem tots a varis càrrecs regionals al mateix temps 1a hora abans. Crearé una altre topic per aquest tema.
Quan fas un libelo, la única cosa que altres en poden treure, és que ho poden fer servir per espiar-te i trobar 1 sola evidència. 1 evidència no és res, i no et preocupis per això.
*Per curiositat; mireu el líder dels WK (busqueu a gremis)... xddd 60 de prestigi, baronet... uau. I pensar que són els nostres principals rivals a la regió.
Estic pensant que quan algú es vulgui presentar a un càrrec regional, que avisi, perquè ens presentarem tots a varis càrrecs regionals al mateix temps 1a hora abans. Crearé una altre topic per aquest tema.
Valldoreix- Nombre de missatges : 23
- Mensaje n°10
Gracies per a treurem els dubtes.
Doncs ara quan necesiteu ajuda prometo ajudar en el que pugui!
Doncs ara quan necesiteu ajuda prometo ajudar en el que pugui!
DenisRos- Nombre de missatges : 20
Data d'inscripció : 29/06/2010
- Mensaje n°11
qualsevol desig de postular-se a un càrrec inicieu-lo aquí, així potser podem adujar amb el que sigue.
Alejandro- Nombre de missatges : 25
Data d'inscripció : 28/06/2010
- Mensaje n°12
obispo... no paran de treuremel..
Ecologista- Nombre de missatges : 57
- Mensaje n°13
Jo me postulat ara a obispo xq he vist que dos del gremi postulaven aixñi que he pesnat que es podia. De totes maneres en Quiros m'ha fet un libelo (un del nostre gremi) li acabo de tornar la jugada pero creia q si dos o mes del gremi postulaven al mateix lloc no es faria guerra bruta
Pleasent- Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 29/06/2010
- Mensaje n°14
Jo ajudo a tothom que vulgui ser geni criminal i cap de carres.
- Mensaje n°15
Alejandro escrigué:obispo... no paran de treuremel..
soc io el quiros.
- Mensaje n°16
i no vec normal que estigui intentan ser obispo i vingueu els dos a tocar el que no sona, quan estava tot sol i al que avia li avia fet perdre el carrec a traves de una denuncia
- Mensaje n°17
collons posa quiros al forum. I he postulat al veure dos del gremi i que tu erets el segon a postular. Pero ja te dit pel joc que abans de enviarme el libelo podies haver demanat que em retires i ho hagues fet gustosament
- Mensaje n°18
El senyor Quiros ens ha abandonat a traidoria i ha marxat a Empire Union. Teniu poder al forum per prohibir la seva entrada i q no vegi res d'aqui? El tinc enfilat i penso anar a per ell
- Mensaje n°19
u portas clar nanu tens dues opciones o deixarme en pau o ta tiru a tot empire union al damun