shortkill Dg Jul 11, 2010 4:01 pm
1. no denunciis encara espera que ens organitzem
2. quan denuncies es fa un jutzat que si teneim sort no sera de gent seva, amb el qual els podrem sobornar una miqueta donant-lis peijet, un cop aixi
3. ens possem tots a favor teu que ets el denunciant i si guanem el jutjat, se li treuen tots els carrecs i crec que se li posa una multa, algu molt fotut.
4. pero espera que ens anira milor quan tinguem lalcaldia de bcn i aixi podrem donar el salt cap a catalunya ara mateix millorem els nostres punts que la veritat es que anem molt be ja que al gremi nomes som 24 de 30 persones.
5. segueix acumulant evidencies, jo nestic aconseguint tortzurant a la gent que es el meu privilegi, jajajajajajaja
6. per cert tambe quan et jutjen i perds ten vas a la garjola un temps a no ser que algu et tregui, della i aquest es poder meu a Barcelona, i de lalcalde i del martillo per part criminal i del cap suprem de criminals.
7. finalment jo nomes tinc 8 evidencies contra algu xDDDDD i mira que torturo deus portat tots els dies buscant-ne aixo es un bon treball
amunt segadors que la barceloan civil e snostre, la religiosa a mitjes, i la dassasins weno aquest ens els menjem amb patates fregides tots a lhora.
baronet shortkill de barcelona
carrec de magisteri
properament postulant per a lalcalde de barcelona