Hola jo tinc l'ofici de lladre i la posada el problema es que em falten materials els que em costen mes de trobar son la masa i el ferro. per fer pastisos de llimes i carn i aigua per fer el cocido si algu em pot proporcionar algun d'aquest objectes li comprare amb molt de gust estic a barcelona.
3 participantes
Mercancies
Kether- Nombre de missatges : 115
Data d'inscripció : 27/06/2010
- Mensaje n°2
Re: Mercancies
jo tinc el mateix problema, son materies primeres i a mi tambe m'esta costan molt reunirne suficients per poder fer productes elaborats per guanyar diners
dubto que algu te'ls pugui proporcionar sen materies primeres que no es poden fer en cap lloc
dubto que algu te'ls pugui proporcionar sen materies primeres que no es poden fer en cap lloc
Ecologista- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 28/06/2010
- Mensaje n°3
com a ferrer jo puc buscar ferro cada 30 min, digueu quina cuantitat necessiteu i la vaig acumulant.
A l'hora de buscar ferro em dona aleatoriament x quantitat que va de 4 a 16 mes o menys
A l'hora de buscar ferro em dona aleatoriament x quantitat que va de 4 a 16 mes o menys
Pleasent- Nombre de missatges : 27
Data d'inscripció : 29/06/2010
- Mensaje n°4
Tinc un problema i es que per fer el anell de lladre i les dagues envenenades necessito roblones, alambres i destilado si algu en te d'aixo perfavor informeume i si o podrieu deixar a bon preu.
Kether- Nombre de missatges : 115
Data d'inscripció : 27/06/2010
- Mensaje n°5
jo faig roblones