aixis podrem convidar a la gent.. si de cas quan conecti el lider el convidem... pero esque aixis no nem en lloc..
3 participantes
FEM UN NOU GREMI?
Kether- Nombre de missatges : 115
Data d'inscripció : 27/06/2010
- Mensaje n°2
Re: FEM UN NOU GREMI?
esperem fins a finals de setmana
si llavors seguim igual crec que l millor opcio seria arribar a un pacte amb un gremi fort i ser els seus representants a barcelona, ja que sembla que de moment li tenim la ma força ben ficada
si llavors seguim igual crec que l millor opcio seria arribar a un pacte amb un gremi fort i ser els seus representants a barcelona, ja que sembla que de moment li tenim la ma força ben ficada
Ecologista- Nombre de missatges : 57
Data d'inscripció : 28/06/2010
- Mensaje n°3
Representants en igualtat de condicions. Vull dir que si em de quedar supeditats a un gremi mes fort millor crear un gremi pero sense pactar amb altres.
Per avançar feina, quin nom li posarem?
Per avançar feina, quin nom li posarem?
- Mensaje n°4
jo tenia pensat una forma com ja habiem plantejat en el foro, un gremi format per mlts gremis mes localitzats, ua especie de federacio, aixi com la idea del PSC a d'espanya que diuen pero mai la defensen a madrid xD (perdoneu la falca politica, pero porto dies idignat, politicament parlant)
es proposar-ho a algun gremi, no crec que s'oposin a que tinguin un gremi a bcn, ja que la tenim dominada, almenys aixo crec
Se li podria propisar a shortkill que esta en un gremi a veure que diuen
comentem coses per aqui
es proposar-ho a algun gremi, no crec que s'oposin a que tinguin un gremi a bcn, ja que la tenim dominada, almenys aixo crec
Se li podria propisar a shortkill que esta en un gremi a veure que diuen
comentem coses per aqui
Alejandro- Nombre de missatges : 25
- Mensaje n°5
avere.. hem de fer pactes/fusionar-nos amb els dos gremis q lideran els regionals.. o si no quan vinguin a bcn nomes caldra que ens fotin fora.. que ho podrna fer gracies als seus cargues..
- Mensaje n°6
En principi seriem ben rebuts a Reyes salvajes, crec recordar que el nom era aixi
- Mensaje n°7
Algu te contacte amb Shortkill per plantejar el tema?
- Mensaje n°8
li vaig plantejar quelcom ahir
em va dir que en principi no hi habia problemes, pero tampoc li vaig fer ca proposta ferme
em va dir que en principi no hi habia problemes, pero tampoc li vaig fer ca proposta ferme
- Mensaje n°9
Doncs jo votari a favor. Com montariem el tema?
Alejandro- Nombre de missatges : 25
- Mensaje n°10
me pirat a union despres de lo del obispo, ia us apañareu