Els Segadors

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Els Segadors

Fòrum del Gremi "Els Segadors" del Joc Europe 1400


2 participantes

    AVÍS

    avatar
    Alejandro


    Nombre de missatges : 25
    Data d'inscripció : 28/06/2010

    AVÍS Empty AVÍS

    Missatge  Alejandro Dj Jul 22, 2010 4:28 am

    Bones, he marxat de la guild perq estaba fart de la falta de comunicacio e interes, nomes posteiavam 4 persones al forum i no totes amb regularitat, el lider no esta ni sa conecta ja i ames a mes, per tocarme la pera, saben q ma psotulava (per 5è cop a obispo) a obispo, dos dels membres man vulgut fer la guitza, vai avisar per el forum, asi que li vai enviar libelos (podria averte fet sermons tmbe) per avisar, he marxat i ara ma trobu que el notas ma ficat d enemic i que nira a per mi.. doncs que sapigui q io tmbe, i li recordu que TOT el meu gremi controlan els regionals.. vosaltres sabreu que fer, per la meva part, si ma feu a guitza tindre que avisar i que us la fasin a vosaltres, si ma deixeu en el meu lloc de obispo no els i dire re.

    No toqueu ni ami, ni a shek.

    Alejandro, de la família de Los Quirós

    PD: esperu que no us prengueu aixos com una amenaça, no vinc a fardar ni mol menys, me anat per les bones perque no volia compartir gremi amb el mola. Aqui nomes buscu un "PNA" (pacto de no agresión.
    Ecologista
    Ecologista


    Nombre de missatges : 57
    Data d'inscripció : 28/06/2010
    Edad : 38

    AVÍS Empty Re: AVÍS

    Missatge  Ecologista Dj Jul 22, 2010 5:07 am

    Xato ja te dit que nomes havies de dirme que deixes la postulacio i no enviar un libelo, pero prefereixes les coses per la via dificil i dolenta. Que has marxat, doncs bon vent i barca nova, no volem gent així ni aqui ni a cap banda.

    Si aquesta es la teva manera d'actuar a un joc no vull saber com faras a la vida real...

    El mal ambient las creat tu solet amb la teva actuaciño infantil, així que no vulguis encolomarme la culpa d'una situació que podies haver arreglat nomes demanant la meva sortida de la postulació sense fer libelos.

    Dius que has marxat per les bones? Suposo que tenim una idea de el que es bo molt diferent.


    P.D: bo el detall de que els teus company no parin d'enviarme libelos, bombas fetidas i que tu intentis portarme davant la inquisició (que per cert el 80% dels intents han fallat) Quedat el teu carrec d'obispo i espero que en la teva proxima rabieta no abandonis Empire xq et quedaras ben sol.

    Una salutació de un bo català i una persona amb seny i saber actuar.

    (no t'ho prenguis com una amenaça Laughing )
    avatar
    Alejandro


    Nombre de missatges : 25
    Data d'inscripció : 28/06/2010

    AVÍS Empty Re: AVÍS

    Missatge  Alejandro Dj Jul 22, 2010 5:48 am

    els i e dit que majudesin, no que ta bombardejesin tranquil, d aixos ma acabu de enterar XDD

    i lo de la inquisicio es perq duran la proxima ronda, no ma tokesis els ous. I si, tranquil, fa 2 dies que estic aqui i un que colaboru al foro, asi que no us e agafat "cariñu" per tal d agunatar segones quines coses, suposo que tinc ""rabietes"" o que nomes vui nar amb els millors, no ho se, pero sigui com sigui, es un joc i io, vui gunayar =)
    Ecologista
    Ecologista


    Nombre de missatges : 57
    Data d'inscripció : 28/06/2010
    Edad : 38

    AVÍS Empty Re: AVÍS

    Missatge  Ecologista Dj Jul 22, 2010 12:11 pm

    Doncs sort al·lot

    Contenido patrocinado


    AVÍS Empty Re: AVÍS

    Missatge  Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dj Maig 16, 2024 1:47 pm