Bones, he marxat de la guild perq estaba fart de la falta de comunicacio e interes, nomes posteiavam 4 persones al forum i no totes amb regularitat, el lider no esta ni sa conecta ja i ames a mes, per tocarme la pera, saben q ma psotulava (per 5è cop a obispo) a obispo, dos dels membres man vulgut fer la guitza, vai avisar per el forum, asi que li vai enviar libelos (podria averte fet sermons tmbe) per avisar, he marxat i ara ma trobu que el notas ma ficat d enemic i que nira a per mi.. doncs que sapigui q io tmbe, i li recordu que TOT el meu gremi controlan els regionals.. vosaltres sabreu que fer, per la meva part, si ma feu a guitza tindre que avisar i que us la fasin a vosaltres, si ma deixeu en el meu lloc de obispo no els i dire re.
No toqueu ni ami, ni a shek.
Alejandro, de la família de Los Quirós
PD: esperu que no us prengueu aixos com una amenaça, no vinc a fardar ni mol menys, me anat per les bones perque no volia compartir gremi amb el mola. Aqui nomes buscu un "PNA" (pacto de no agresión.
No toqueu ni ami, ni a shek.
Alejandro, de la família de Los Quirós
PD: esperu que no us prengueu aixos com una amenaça, no vinc a fardar ni mol menys, me anat per les bones perque no volia compartir gremi amb el mola. Aqui nomes buscu un "PNA" (pacto de no agresión.